Monday, May 24, 2010

Kuasa Minda!!


Hebat..betul2 hebat kalau kita tahu pasal kuasa minda...Banyak ilmu yang masih kebanyakan manusia tidak tahu malah tak cuba hendak tahu pun tentang kuasa minda ini.Aku pun baru tahu yang amat asas.Banyak lagi yang perlu aku bongkarkan...
Lepas ni boleh la aku menguasai satu2 perkara dengan mudah.Tapi itupun atas izin dari yang maha Agung...Allah swt...
Setiap ciptaan Allah mesti ada penyebabnya..
Betul kan?!Mana mungkin Allah ciptakan air klu untuk saja2 tanpa ada sebabnya...Mana mungkin Allah ciptakan virus hiv klu bukan untuk manusia menjauhi dan mengingati setiap larangannya....
Cuma kita yang memilih jalannya....Betulkan?!!
So,kita renungkan sejenak apa kesimpulan disebalik semua ini....
Minda yang memberi arahan agar kita melakukan sesuatu...dan minda mengawal kita agar merealisasikan apa yang berada didalamnya...Justeru,kita harus bertindak sejajar dengan apa yang kita inginkan...Doa tanpa usaha akan sia2...
Aku nak sangat mencapai satu tahap dimana semua apa yang aku inginkan, aku akan dapatkan dengan mudah...Ini gunanya kuasa minda....Insya Allah,dengan teknik yang betul aku akan realisasikannya...Nak tak nak aku kena juga tahu rahsia demi rahsia untuk menguasai minda yang dianugerahkan ini...Boleh ke tak boleh atas aku juga...hehehehe...

No comments: